Hidup ibarat Eye On Malaysia





happy new year 2013!! ;)

Monday, 31 December 2012 | 6:08 pm | 0 comment
assalamualaikum.. (^_^)
waah.. tak sangka esok dah masuk tahun baharu.. Alhamdulillah,, syukran ya Allah kerana mengizinkan aku hidup dan tinggal di dunia ini,, syukur alhamdulillah..
emm,, Biasanya bila tahun baru,,masing2 pun buat azam baru..kan,, (^_^) hehe.. termasuk la saya jugak,,
tiap tahun kita akan dengar ayat ni.. "tahun ni aku nak berubah, taknak malas2 lagi." dan kebanyakannya juga hanya *krik krik krik* dan tak terlaksana..(mcam saya) (>_<)hehe.. tapi biasalah tu..dah memang lumrah manusia macam tu..pelupa.. sebab tu la kita kena selalu ingat memperingati diri kita sendiri dan orang lain,, (^_^)
tak lupa juga, sama2 la kita usaha ke arah kebaikan..insyaallah sentiasa dipermudahkan oleh Allah ke syurga,, aameen..
apa2 pun,, semoga segala hasrat dan keinginan ke arah kebaikan tercapai pada tahun 2013 ini.. jangan hanya tawakal tanpa usaha,, lakukanlah dengan cara D.U.I.T,, Doa,Usaha,Ikhtiar, dan Tawakal.. (^_^)
emm,,ok lah itu jaQ saya nak kata sempena tahun baru yang mulia ini,,
ucapan dari saya,,  sannatan jadiidatan sa'idah.. selamat tahun baru.. (^_^)

sekian,, wassalam,,